Главен експерт в отдел 'Информационно обслужване и технологии' дирекция АПИО при условията и реда на чл. 81а от ЗДСл

Срок на подаване на документи: от 27.07.2021 г. до 06.08.2021 г, вкл.

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл. 81a от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14, ал. 1, т. 8 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, чл. 66, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (НПКПМДС), във връзка с чл. 1, ал. 1, т. 1 от Вътрешни правила за подбор по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител, във връзка със Заповед № РД-06-578/27.07.2021 г., председателят на КПКОНПИ в качеството си на орган по назначаване, обявява мобилност за назначаване на държавен служител за длъжността

ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ

в отдел „Информационно обслужване и технологии“ в дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ при Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, при следните условия:

1. Тип мобилност: Преминаване на държавна служба в друга администрация при условията и реда на чл. 81а от ЗДСл.

2. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:

  • длъжностно ниво: 6;
  • наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 2;
  • минимална образователно-квалификационна степен – бакалавър;
  • област на висшето образование – природни науки, математика и информатика; технически науки;
  • професионално направление – математика; информатика и компютърни науки; електротехника, електроника и автоматика; комуникационна и компютърна техника, общо инженерство.
  • минимален професионален опит – 4 години и/или III-ти младши ранг;
  • кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време и да е изтекъл едногодишният срок за изпитване  по реда на чл. 12 от ЗДСл.;


3. Други специфични изисквания за заемане на длъжността, установени в нормативен акт:

Класираният кандидат преди назначаването следва да премине първоначална проверка за почтеност, съгласно чл. 15, ал. 8 от ЗПКОНПИ,  във връзка с чл. 7, т. 1, б. „а“ и  чл. 16, ал. 1, т.1 от Правила за провеждане на проверките за почтеност на служителите в КПКОНПИ (публикувани на сайта на КПКОНПИ).

4. Начин на провеждане на подбора:

  • допускане по документи;
  • събеседване.

5. Необходими документи:

  • Писмено заявление (по образец) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
  • Професионална автобиография;
  • Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност на пълно работно време;
  • Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
  • Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание  чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
  • копия на други документи по преценка на кандидата.

6. Минимален размер на основната заплата:

Граници (от-до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 – от 770 лева до 2100 лева, съгласно Наредбата за заплатите на служителите от държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване се определя основна месечна заплата по Приложение № 1 към НЗСДА и съгласно Вътрешните правила за заплатите в КПКОНПИ.

7. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

  • Изготвя високопрофесионални експертни становища, доклади, анализи и оценки по прилагането на процедурите, свързани с информационната сигурност в КПКОНПИ.
  • Участва в разработването и прилагането на Политиката за сигурност на информацията в Комисията.
  • Участва в осъществяването на текущ контрол по прилагането и спазването на Политиката за сигурност на информацията в КПКОНПИ чрез организиране и провеждане на вътрешни одити на ИТ инфраструктурата и дава препоръки за нейното подобряване.
  • Осъществява стриктен контрол по изпълнение на предписанията по одитните доклади.
  • Участва в дейностите, свързани с постигане на мрежова и информационна сигурност в Комисията, в съответствие с нормативната уредба и политиките и целите за мрежова и информационна сигурност във ведомството.
  • Участва в изготвянето на технически задания и процедури по отношение на информационната сигурност в КПКОНПИ.
  • Изготвя доклади относно текущото състояние на мрежовата и информационна сигурност в КПКОНПИ.
  • Поддържа и съхранява систематизирана информация за идентифицираните рискове за мрежовата и информационна сигурност в КПКОНПИ.
  • Участва в разработването на проекти на нормативни актове, вътрешни правила, процедури, доклади, отчети и други вътрешнонормативни документи, свързани с дейността на отдела.
  • Изготвя отговори на запитвания в областта на информационната сигурност в Комисията.


8. Брой работни места, за които е обявена мобилност за длъжността: 1 щ. бр.

9. Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават в десетдневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg) в деловодството на КПКОНПИ на адрес: пл. „Света Неделя“ № 6 всеки работен ден от 9.30 ч. до 17.30 ч. лично от кандидатите или чрез пълномощник, както и на електронен адрес caciaf@caciaf.bg.
Подаването на документи се извършва при спазване на условията на чл. 66, ал. 6 от НПКПМДС.

10. Лице за контакт: експерт от отдел „Човешки ресурси“
Телефон за справки и допълнителна информация – 02/ 9401 424/490.