Обява за специалист в отдел КОНПИ, дирекция „Координация и контрол“.

Срок на подаване на документи: от 08.12.2021 г. до 17.12.2021 г, вкл.

Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане
на незаконно придобитото имущество

обявява подбор за свободна длъжност по трудово правоотношение

„Специалист“ в отдел „Контрол върху отнемането на незаконно придобитото имущество“ към дирекция „Координация и контрол“, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията: Длъжностно ниво: 13, наименование на длъжностно ниво: Ниво специалист 3.

1. Изисквания за заемане на длъжността
1.1. Образование – средно;
1.2. Професионална област – не се изисква;
1.3. Професионален опит /продължителност и вид/ – не се изисква;
1.4. Компютърна грамотност;
1.5. Работа с бази данни;
1.6. Да е запознат с правилата и вътрешните инструкции, свързани с деловодната дейност; реда и изискванията за съставяне и оформяне на служебната документация; правописните правила на книжовния български език; нормативните изисквания за безопасни условия на труд;
1.7. Да може да работи с компютърните и други автоматизирани системи за деловодна дейност;
1.8. Ниво на достъп за работа с класифицирана информация „За служебно ползване“ съгласно ЗЗКИ.

2. Начин за провеждане на процедурата по подбор на кандидатите
• По документи.

3. Необходимите документи, място и срок на подаването им
3.1. Заявление за участие (свободен текст);
3.2. Автобиография (CV);
3.3. Копие от диплома ведно с приложения за завършено образование;

Документите се подават в деловодството на Комисията за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество на адрес: пл. „Света Неделя“ № 6 всеки работен ден от 9.00 ч. до 17.30 ч. лично от кандидатите или чрез пълномощник, както и на електронен адрес caciaf@caciaf.bg в 10-дневен срок от публикуване на обявата на интернет страницата на КПКОНПИ. Телефон за допълнителна информация – 02/ 9401 424/490.

4. Преки задължения
Получаване на входяща и организиране изпращането на изходящата кореспонденция на дирекция „Координация и контрол“; водене и съхраняване на регистри в дирекция „Координация и контрол“; разпределяне на постъпилите мотивирани доклади от териториалните директори; деловодно обезпечаване на организацията на движението на материали на дирекция „Координация и контрол“ за заседанията на Комисията; извършване на регулярни справки въз основа на заведените в дирекция „Координация и контрол“ бази с данни.

5. Необходими компетентности
• Ориентация към резултати - Постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания. Планира и изпълнява текущата си работа по начин, осигуряващ най-добър краен резултат.
• Комуникативна компетентност - Ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма. Изготвя документи, без да допуска езикови или граматически грешки.
• Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел. Изпълнява индивидуалните си цели по начин, който подпомага изпълнението на общите цели.
• Фокус към клиента - Ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/ потребителите на услугите и дейностите. Предоставя информацията и изпълнява дейностите своевременно и компетентно.
• Професионална компетентност - Професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността. Познава структурата на администрацията и функциите на звеното, в което работи. Познава и прилага вътрешните правила и процедури, свързани с изпълнение на дейността.
• Дигитална компетентност - Знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.

6. Граници (от-до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 – от 665 лева до 1000 лева, съгласно Наредбата за заплатите на служителите от държавната администрация.