Подбор по мобилност съгл.чл. 81а от ЗДСл за длъжността „Главен експерт“ в отдел „Информационно обслужване и технологии“, дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ при Комисия за противодействие на корупцията

Срок на подаване на документи: от 09.02.2024 г. до 19.02.2024 г, вкл.

ОБЯВЛЕНИЕ

    На основание чл. 81a от Закона за държавния служител (ЗДСл) и чл. 66, ал. 1 и ал. 3 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители

Н А Р Е Ж Д А М:

да се обяви подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за длъжността „Главен експерт“ в отдел „Информационно обслужване и технологии“, дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ при Комисията за противодействие на корупцията, при следните условия:

Брой работни места, за които се обявява подборът – 1 работно място.

1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове:
• длъжностно ниво: 6;
• наименование на длъжностно ниво: Експертно ниво 2;
• образователно-квалификационна степен – бакалавър;
• област на висшето образование – „Социални, стопански и правни науки“, „Природни науки, математика и информатика“ и/или „Технически науки“;
• професионални направления – „Математика“, „Информатика и компютърни науки“, „Електротехника, електроника и автоматика“, „Комуникационна и компютърна техника“, „Общо инженерство“ и  „Икономика“;
• професионален опит – 3 години или присъден III-ти младши ранг.

1.2. Други специфични изисквания за заемане на длъжността:
Избраният кандидат преди назначаването следва да премине първоначална проверка за почтеност, съгласно Правилата за провеждане на проверките за почтеност на служителите в КПК (публикувани на електронната страница на комисията).

2. Начин на провеждане на подбора:
• по документи;
• събеседване.

3. Необходими документи за кандидатстване:
• Писмено заявление (по образец) за участие в процедурата за заемане на свободната длъжност при условията и по реда на чл. 81а от Закона за държавния служител;
• Професионална автобиография;
• Kопия на документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации; дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г.; Забележка: Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;
• Копия от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност на пълно работно време;
• Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
• Копие на формуляр за годишна оценка от последното оценяване, само в случаите, когато кандидатът е назначен по заместване на основание  чл. 15, ал. 3 от Закона за държавния служител;
• Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността.


4. Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават в десетдневен срок от публикуване на обявлението в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg) в деловодството на КПК на адрес: гр. София, пл. „Света Неделя“ № 6 всеки работен ден в часовите интервали от 09:30 до 11:00 часа и от 14:00 до 16:00 часа лично от кандидатите, както и на електронна поща: cac@cacbg.bg.
Кореспонденцията с кандидатите се осъществява чрез електронна поща, посочена в заявлението за заемане на длъжността.
Подаването на документи се извършва при спазване на условията на чл. 66, ал. 6 от НПКПМДС.

5. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
Поддържа компютърните системи на КПК и отговаря за правилното им функциониране. Осигурява връзките с автоматизираните информационни системи на други държавни органи и институции. Участва в изготвянето на документацията по обществени поръчки, свързани с разработването и/или внедряването на компютърна техника и технологии, информационни системи. Участва във въвеждането на нов софтуер или отстраняването на неизправности на хардуер и софтуера на ползваната в КПК офис техника. Поддържа и актуализира интернет и интранет страницата на комисията.


6. Минимален размер на основната заплата:
Граници (от-до) на заплатата, определена за длъжността от 933 лева до 3200 лева, съгласно Наредбата за заплатите на служителите от държавната администрация.
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.

7. Общодостъпно място, на което ще се обявяват съобщения във връзка с подбора - електронната страница на Комисията за противодействие на корупцията: www.caciaf.bg.


8. Лице за контакт: експерт от отдел „Човешки ресурси“
Телефон за справки и допълнителна информация – 02/9401 424, 405.

Длъжността да се обяви в Портала за работа в държавната администрация (https://jobs.government.bg).
 
Срок за подаване на документи от 09.02.2024 г. до 16:00 часа на 19.02.2024 г. вкл.
Всеки работен ден в часовите интервали от 09:30 до 11:00 часа и от 14:00 до 16:00 часа.